Mad world

And I find it kinda funny
I find it kinda sad
The dreams in wich I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very mad world
Mad world


Mitt rum börjar sakta arta sig. Jag kan iaf sova där nere nu. Men det finns fortfarande mycket som ska göras. Har ju t ex ungefär 8 kartonger fulla med kökssaker som ska ta vägen någonstans. Och när hela garaget plus alla vindar redan är fulla, vad ska man göra då?

Vill göra min dvd-spelare regionsfri, men hittar inte någon bra kod att använda. Eller jo, jag har hittat en. Men det är ju inte 100% säkert att göra det själv, så frågan är om det är värt pengarna att lämna över den till någon elektronikaffär som gör det åt mig. Har läst att det kostar runt 500-lappen. Och det dom då gör är exakt samma sak som jag själv skulle kunna göra med min fjärrkontroll. Eller ska man köpa en dvd som redan är regionsfri? Det finns spelare som även dom kostar runt 500-lappen, och som tydligen ska vara helt OK. Detta är svårt.

På fredag börjar Tattoo Expo här i Göteborg. Vill dra dit med mami på lördag, men vi får se vad som hinns med. Kan hända att jag kommer hem med något nytt. Vi får se, vi får se.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0