Love is in the air

Okej, jag ska vara ärlig. Jag har bott hemma i snart två veckor och har fortfarande inte kommit någonstans i mitt rum. Har inte hunnit skaffa eget internet till min laptop än heller, därför har min uppdatering varit lite halvseg.

Vi har en grym vänskap på gång här hemma. Min lilla busunge Iris och Tilda har blivit bästisar. Dom leker och jagar varandra hela tiden. Sen sitter Iris bänkad framför min dörr varje morgon för att hon vill upp och träffa Tilda. Där uppe sitter Tilda och väntar på Iris. Hur sött som helst!

Idag har jag bestämt mig för att bli klar i mitt rum! Så det ska jag syssla med resten av denna underbara, soliga dag.


Glad påsk på er, förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0