Dermal anchors.

Jag älskar ju bodmods i alla dess former, och något jag nu fått upp ögonen för är dermal anchors. Man skulle kunna säga att en dermal anchor är hälften implantat, hälften piercing. Det går till som så att piercaren stansar upp ett hål i huden, för in 'ankaret' och sedan skruvar man fast smycket. Det är alltså bara överdelen av smycket som syns.


bilder från deviantART och Gaddad.

Det jag är sugen på är två DA's på varje hand, mellan knogarna. En mellan lillfingret och ringfingret, och en mellan långfingret och pekfingret. Allt i äkta X-23 anda. Flera i rad längs nyckelbenen, som nedan, är ruskigt snyggt också. Och enligt flera som har gjort detta är det mycket mindre smärtsamt än att göra en vanlig piercing, typ naveln eller en labret.


bild från Gaddad.

Detta drömmer jag om just nu.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha, jag har med fundaret på sånna :)

2009-04-30 @ 16:20:54
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0