Underbara, underbara yoga..

Hemma från yogan nu, älskar verkligen att gå på yoga. Speciellt då de som håller i yogan på mitt gym är riktigt duktiga :)

Och mitt under passet, när vi ligger i fosterställning, så är det någon som släpper sig jättehögt i salen. Och naturligtvis får jag och syster världens skrattanfall! And trust me, när vi får skrattanfall kan vi bara inte sluta. Vi kan ligga och garva i 10 minuter, om det vore så. Vi fick en del sura blickar tror jag, vågade inte lyfta pannan från mattan så jag är inte säker.

Härligt var det iaf, och jag märker redan en stor skillnad i min kropp, har blivit mycket vigare den sista tiden. Ska skaffa mig en egen yogamatta som jag kan stretcha på här hemma. I love it!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0