Jag har...

[x] snott den här listan från någon 
[x] rökt en cigarett 
[x] druckit i smyg
[x] varit full 
[x] hånglat/kysst någon av samma kön
[x] varit kär 
[x] blivit dumpad/nobbad 
[x] dumpat/nobbat någon 
[  ] fått sparken 
[  ] varit i knytnävsslagsmål 
[x] rymt hemifrån
[x] haft känslor för någon som inte kännt samma sak 
[  ] blivit arresterad 
[x] hånglat med en främling 
[  ] gått på en blinddejt 
[x] ljugit för en kompis 
[  ] varit kär i en lärare 
[x] skolkat 
[  ] legat med en medarbetare 
[  ] sett någon dö   
[  ] varit kär i en av mina internetkompisar 
[  ] varit i Kanada 
[  ] varit i Mexiko 
[x] flygit 
[  ] spytt i en bar 
[x] sett en del av mig själv brinna 
[x] ätit sushi 
[  ] åkt snowboard( räknas om man åkt utan att fötterna suttit fast?)
[  ] crowdsurfat under en konsert  
[x] varit i ett våldsamt förhållande 
[x] tagit smärtstillande 
[x] älskar eller saknar någon just nu 
[x] legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[x] gjort en snöängel 
[x] haft ett te-party 
[x] byggt ett sandslott 
[x] hoppat i en vattenpöl 
[x] hoppat i en lövhög 
[x] fuskat när du spelat spel 
[x] varit ensam   
[x] somnat i skolan/på jobbet 
[  ] använt ett falskt id 
[x] tittat på en solnedgång 
[  ] varit med i en jordbävning 
[x] rört en orm 
[x] sovit under stjärnorna  
[x] blivit kittlad   
[  ] blivit rånad 
[x] blivit missförstådd 
[  ] tagit hand om ett råddjur/en get
[x] vunnit en tävling 
[x] gått mot rött 
[  ] blivit avstängd från skolan 
[x] varit i en bilolycka 
[x] haft kramp 
[x] kännt mig som en utstött 
[x] ätit ett helt glasspaket på en natt 
[x] dansat i månljus 
[x] hatat mitt utseende 
[x] varit vittne till ett brott   
[x] ifrågasatt mitt hjärta 
[x] varit besatt av post-it lappar 
[x] gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna 
[x] varit vilse 
[x] varit på andra sidan landet 
[x] simmat i havet   
[x] kännt som om jag håller på att dö 
[x] gråtit dig själv till sömns 
[x] lekt polis och rånare 
[x] sjungit kareoke 
[x] betalat för mat med bara mynt 
[x] gjort något med mig själv som du inte borde gjort   
[x] busringt 
[x] fångat en snöflinga på tungan 
[x] dansat i regn 
[x] tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om 
[x] blåst bubblor 
[x] gjort upp eld på en strand 
[  ] förstört en fest 
[x] åkt rullskridskor 
[x] fått en önskan inslagen   
[x] burit pärlor 
[  ] hoppat från en bro 
[  ] sagt till en främling att du älskar honom/henne 
[x] kysst en spegel 
[x] sjungt i duschen 
[x] burit en svart klänning  
[x] limmat fast din hand i något 
[  ] fastnat med tungan i metall 
[  ] kysst en fisk 
[  ] varit en cheerleader 
[x] suttit på ett tak 
[x] skrikit så att du inte fått luft 
[x] byggt en kärra 
[x] pratat i telefon i mer än sex timmar   
[x] stannat uppe hela natten 
[  ] inte duschat på en vecka 
[  ] plockat och ätit ett äpple direkt från trädet 
[x] klättrat i träd 
[x] haft en träkoja 
[  ] är rädd för att titta på skräckfilm ensam 
[x] tror på spöken 
[x] burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
[x] spelat kyckling 
[  ] blivit puttad i en pool med kläderna på 
[x] blivit tillsagd av en främling att du är het 
[  ] brutit ett ben 
[  ] fångat en fisk och sen ätit den 
[x] fångat en fjäril 
[x] skrattat så mycket att jag grät 
[x] gråtit så mycket att jag skrattade 
[x] fuskat på ett prov 
[x] glömt någons namn 
[x] sovit naken 
[x] svimmat   
[  ] haft sex på offentlig plats( typ, tror det räknas som offentlig) 
[x] snattat 
[x] drömt att jag haft sex med en/flera vän/vänner 
[x] pratat med en främling i mer än fem minuter
[  ] gett en uteliggare mer än 50 kronor 
[  ] spottat på någon jag ogillat 
[x] hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt 
[x] haft sex i en IKEAsäng 
[  ] haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus  
[  ] haft telefonsex
[x] varit svartsjuk
[x] suttit vid datorn hela dagen
[  ] luktat i andras skor
[  ] hällt tvål i andras skor
[x] jag kan skriva utan att titta på tangentbordet( lite iaf)


Kommentarer
Postat av: Ninni

2008-09-19 @ 10:48:03
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Ninni

haha :) de som står i parantes efter vissa är det jag som skrivit bara för att förklara lite av det jag kryssade i:P haha du kan ta bort det om du vill;) krams

2008-09-19 @ 10:49:25
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0