Upptagen, men ändå inte .

Damn, idag har jag farit omkring som en galning här hemma. Jag har sytt lite kläder, hängt in en massa roliga saker i mina pojkars bur och jag har diskat. Strax kommer far min och hämtar mig, vi ska till Coop och reklamera min DVD. Förhoppningsvis får jag pengarna tillbaka så att jag kan köpa en ny. Tänker inte lämna in den på lagning. Då köper jag hellre en helt ny på Media Markt. Men det ska nog gå bra. Sen ska vi till IKEA. Yaaay! Ska se om jag hittar nån fin kopp jag kan ha diskmedel i :D

På lördag gäller det! Vill du att jag håller dig i handen, Nin?


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja tack =#)

2008-10-15 @ 18:10:21
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0