Show me some love!

Home at last!
Jag hade världens knäppaste kund idag. En gammal tant (med tillhörande rollator) som stod och pratade för sig själv. Sa lite elaka saker om olika "folkgrupper". Skämdes faktiskt för henne. Men hon var nog schizofren, för en kollega frågade henne vad hon sa. Då förklarade hon att hon brukade prata för sig själv, varpå hon frenetiskt började slå sig själv i huvudet. Jag säger då det. Wierd.

Tonight blir det något lätt till middag. Typ en smörgås. Sen ska jag äta chips och godis. Har även köpt ett styck flaska julmust. Känner att jag måste komma i ännu mer stämning. För att inventera mina julsaker räcker nämligen inte för mig.


Näe, to the kitchen! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0