Pirr .

Oh my, jag är så sjuuukt nervös inför lördagen. Hur lyckades du övertala mig till detta, Nin? :P

Jag fick minsann pengar tillbaka från DVD:n igår, så strax bär det av till Media Markt. Jag har egentligen inte råd, men jag klarar mig inte utan. Köpte dessutom lite kul grejjer från IKEA igår (ja, jag hittade en kopp till diskmedlet) och en massa kul julsaker! Dom hade en helt perfekt plastgran på Coop också, perfekt i höjd och allt. Men jag vet inte. Jag kanske vill ha en riktig gran. Har inte bestämt mig än :)


Off to Media Markt!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Meen inte behöver du vara nervös för att vi ska se på film;)

2008-10-16 @ 12:52:42
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Jo! Jag är nervös inför din reaktion på Dagboken. Kommer du somna eller kasta dig över mig och böla? JAG ÄR RÄDD!

2008-10-16 @ 21:31:48
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0