Godmorgon Sverige!

Värsta action här hemma imorse! Jag vaknade av en massa tutande nerifrån gården. Låt mig bara säga att det finns inget, INGET, som får mig på så dåligt humör som att bli väckt. (I'm beeing super serial!) Så när jag kollar ner ser jag en brandbil och en massa brandmän. Dom hade nån övning av nåt slag. Så jag käkade frukost vid mitt köksbord för en gångs skull :) Måste ju se vad som händer!

Jag behöver väl knappast säga vad jag ska göra idag? Familjen kommer ju hit på tacokväll så självklart måste jag göra den där saken... Sen ska jag iväg på lite ärenden. Spendera pengar. Mycket viktigt för mig. Dessutom är det en liten speciell dag idag. Och det menar jag inte på ett bra sätt :(



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0