God morgon!

Inte riktigt, men nästan. Gick upp halv ett idag. Känns lite jobbigt, för jag tycker inte om att gå upp sent. Men jag låg uppe igår. Satte på Miami Vice, men jag stängde av skiten efter en kvart. Seriöst, jag höll på att somna. Så jag läste typ 100 sidor i min bok Dreamcatcher. Plötsligt var klockan halv två :) Jag bara älskar när tiden rinner iväg så. Inte. Inte alls.

Meeen, jag älskade dokumentärer om Hollywoodvampyrer som gick på tvåan igår! Måste ta ett vampyrfilmmaraton nån kväll, bara för det. Med alla mina favoriter. Jag kanske slänger upp ett kollage här också med dom snyggaste och hetaste vampyrerna ever. Ni fick ju ett litet smakprov igårkväll :)


Nu ska jag till hem till päronen! Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0