[geakaows]

Morron! Igår vart jag på party hos min mami. Smyckeparty. Ni vet, som Tupperwareparty eller sexparty. Ehh, fast här såldes det då smycken. Jag lovar. Hedersord. Påminner lite om SNÖ's halsband. Jättefina grejjer, och det är en bekant till mami som gör allt själv. Oh yes. Jag köpte ett sweeeeet halsband till mig själv :)

Idag ska jag fixa med mitt julpynt nere i förrådet, för jag orkade inte igår. Det tål att erkännas: Jag är lat. Ska förhoppningsvis till Gekås [geakaows] imorgon med Emme. Där ska det köpas stuff. Julpynt, julklappar och lite smått till min bebis.

Till helgen är det således också halloween. Era planer? Själv ska jag klä  ut mig. Om jag så ska sitta här ensam hemma och fåna mig, så ska jag vara utklädd! Bilder kommer!


God jul! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0