Friends, laughter and...

...Howl's moving castle. What more do you want?

Inget annat just nu iaf. Försöker kolla på den, men min DVD har blivit lite knas. Tänkte åka till Media Markt och kolla på en ny imorgon, men det är inte så superklokt iom att jag faktiskt är "ledig" och inte tjänar några pengar :) Men DVD behöver jag en, klarar mig inte utan den. Så det ser jag som något livsnödvändigt. Men seriöst, filmen är faktiskt en av mina favoriter. Älskar boken också. Trots att dom knappt har något gemensamt. Men grymt bra är dom båda ändå :) Förövrigt är det Christian Bale som gör rösten till Howl. Grrr, säger jag bara. Slänger in en bild på snyggot också!

Jag har ändrat om lite här, bloggen blir ju trots allt en månad idag. Men av någon j*vla anledning funkar ingenting! Tog mig en timma att kunna logga in! Varför?! Jaja, ny bakgrund har jag :)


Nej, back to Howl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0