Varför i hela helvetet?

Varför ska det vara så svårt att ändra om i bloggen? Här har jag suttit upp hela jävla natten och fixat en skitsnygg och cool header, så går den inte att lägga upp. Nu har jag suttit här ytterligare en timma och trixat och haft mig.

Jäjä, nu ska jag slänga i mig lite frukost, sen ska jag fixa lite här hemma. Håller på med något stort i badrummet, men jag tänker inte säga vad ännu. Det får bli en överraskning ^^

Förresten, någon mer än jag som totalt ÄLSKAR denna reklamfilmen? Hahaha, han är sååå skön!


See ya! xoxo

Kommentarer
Postat av: Patrik

haha,, sucker.. klarar du inte av modifiera bloggen utan hjälp? ;) prata med ninni och "blogg proffset" så kan vi hjälpa dig med dina ändringar :) lycka till med badrum's "problemet" :D //Pat

2008-11-14 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0