My god...

Ytterligare en natt jag har suttit uppe och pillat med en ny header. Och nu är jag inte säker på den heller. DOH! *bitchslap i pannan - a la Homer Simpson* Känns som om att jag har gjort för mycket i den headern. Jag avgudar designen, tänk er Tim Burton-stuket, men det känns som om att jag har lagt till för mycket grejjer. Ska göra en mer blygsam header också, men i samma stil. Så får du hjälpa mig att välja, Ninni. OK? ^^

Alltså, jag fattar inte antagningsbeskeden till högskolan. Jag har fått mejl om att det ska vara klart för mig, men när jag går in på sidan så står det att ansökan fortfarande behandlas. WTF?!?

Jaja, nu ska jag träna, sen blir det frukost, sen blir det bloggdesign igen. Ikväll är det DH. MISSA INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0