Jag är vaken?

Ska jobba idag. Börjar klockan åtta, och det tar nästan en timme att åka till butiken. Supersegt! Dessutom kanske jag jobbar så sent som till åtta ikväll också. Ännu mera supersegt! Dom håller på att öppna en ny butik, nämligen. Därför är det lite wierd jobbtider. So much to do, so little time, typ.

Kvällen igår med Issa blev väldigt lyckad. Salladen vi åt blev sjukt god, vi kunde inte sluta att äta. Glassen vi åt till efterrätt var nästan ännu godare. Tiramisu-glassen från ICA. Damn! Nästan så att man skämdes till slut :) Vinet var supergott det med. Men jag spillde såklart ut ett helt jävla glas. Som vanligt. Jag är rätt så duktig på att göra sånt.

See you tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0