Vitlök, vitlök, vitlök överallt!

Min lägenhet stinker vitlök. Någon som vet hur man får bort stanken? Jag hatar det! Men däremot så älskar jag lasagnen jag hade vitlöken i. Det kan mycket väl vara den absolut godaste lasagnen jag någonsin gjort! Den var så god att jag inte kunde med att äta den själv. Så för två timmar sedan tog jag med två bitar och gick bort till mammas jobb och bjöd henne på lunch :)


Yum!

Har fått köpt lite julklappar både igår och idag också. Så nu är pappa och lillebror klara. Och jag själv. Yes, jag är en sån tönt som köper julklappar till mig själv >.< Känns ändå rätt skönt att ha lite klart. Pappa brukar oftast vara grymt svår att köpa till, men i år gick det rätt fort.
Ikväll är det party och utgång! Eftersom att alla vet att Ninni fyllde år i tisdags så är det såklart henne vi ska fira :)

Hörs inatt!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vitlöks doft är ju standard i en lägenhet tycker jag :) Märker man att folk lagar mat och inte köper hem mat :) Är det zuchini på lasagnen eller? Den ser god ut... (det är väl kött på den?) Sup lugnt nu ikväll då när Ninni är med.. (du kommer väl ihåg att hon inte tål så mycket....) :D //Pat

2008-12-05 @ 14:27:11
URL: http://jagharingen.blogg.se/
Postat av: Josse

Sant, men man tröttnar ju efter ett tag på doften :P Dina ögon är med, ja det är zuccini :P

Det visade sig att det var jag som inte tålde så mycket ikväll... :D

2008-12-06 @ 03:36:01
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0