Trouble is a friend of mine.

Jag får ännu en gång be om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande om mitt fruktansvärt intressanta liv. Men jag är rätt nere för tillfället, så orka prioritera bloggen.

Hursom, igår stod jag 2½ timma (!) vid spisen och smälte socker. Det var inte så kul, men nu har jag iaf limmat ihop mitt pepparkakshus. Nästa år kör jag nog på Karlssons, tror jag. Går snabbare då. Idag så ska huset dekoreras med kristyr, juleskum och non-stops. Och en stor chockladtomte. Dessutom ska jag göra fudge, knäck och chockladtoppar. Chockladtopparna kan mycket möjligt vara världens godaste sötsak. Det är russin i, och alla som känner mig vet att jag älskar russin.

Men innan jag ska ha så här skoj ska jag in till den stora staden och köpa ost i Saluhallen, samt köpa dom sista julklapparna.


See you later, alli...
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Patrik

fan smälte du socker i 2,5 timme? hur mycket smälte du då? 4ton eller? ;)

2008-12-16 @ 13:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0