My favourite time of the year!

Älskar julen över allt! Julen är en sån högtid då allt bara är toppen och underbart. Alla förberedelser, julklappshandlande, matlagning och godiset man gör själv. GRÖTEN! Åt faktiskt gröt igår :) Men inte tomtegröt, det äter man bara på julafton. Nä, jag åt mannagrynsgröt med russin. Me like! Äpplemoset saknades bara >.<

Nu sitter jag här och lyssnar på lite julmusik. Försöker fördriva tiden. Ska iväg på lite ärenden sen. Måste handla, mitt kylskåp ekar just nu. Sen så ska jag till banken. Mucho fun... Vill ta en skogspromenad också och se om jag hittar lite fin grönmossa till min adventljustake. Nej, jag har inte fixat den än. Upptäckte nämligen igår att jag bara hade svarta ljus hemma. Det funkar inte. Men jag lovar att ta kort på den sen, tror/vet nämligen att den kommer bli sketasnygg!


Nä, nu måste jag aktivera mig lite!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uscha... russin är äkligt;)

2008-12-01 @ 21:34:40
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Nin! Russin är det godaste människan har uppfunnit! :P ;)

2008-12-02 @ 12:05:13
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0