Julstök och skoproblem.

Idag är jag på hugget, här ska julstökas!

Det är bara ett mörkt moln på min privata himmel just nu. Jag vill ha ett par nya pumps! Har ett sånt sjukt stort begär att köpa ett par nya pumps, men jag hittar inga! Dom enda som finns ute är, enligt mig, kärringpumps. Vart köper ni era, ni som har så sjukt snygga? Jag har lyckats hitta tre par jag kan tänka mig.

   
Den första kommer från Demonia, vilket innebär att dom måste beställas från USA. Lite dyra kanske, men jag har dreglat över dom länge, så det kan dom vara värda. De andra två kommer från Bianco. Där, om någonstans, kan man väl hitta fina pjux? Den sista stod jag och dreglade över inne i butiken i förrgår >.<

Jaja, nu måste jag springa till bussen. Ska inhanda lite apelsiner, nejlikor och rött band. Ni kan aldrig gissa vad jag ska göra...


Hörs senare!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Patrik

De sista har jag med kollat på:P men jag har inte råd att köpa dem =( Grymt snygga

2008-12-18 @ 19:22:07
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0