Godmorgon i stugorna!

Just nu ser det ut så här hemma hos mig:

   
Det är alltså bara jag som är vaken. Latmaskar.

Jag vaknade vid 6 imorse av att Tilda stod vid dörren och skällde. Så det var bara att så snällt gå upp och klä på sig.
Nöden har ingen lag,
heter det ju.

Sen låg jag förgäves ett bra tag och försökte somna, men det var något litet som gnagde i mitt inre hela tiden. Så kom jag på det. Jag hade glömt betala min jävla hyra. Så det har jag iaf gjort nu, men den kommer att komma in ett par dagar försent. Hoppas inte att dom blir allt för sura.

Nu ska jag göra frukost till oss. Bondomelett blir det till mig och lillbrorsan, och hundmat till pälsbollarna. Nu är jag hungrig!


Hörs senare!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0