Den bästa julkalendern!

Tjenare, tjenare!
Idag har jag varit hemma hos familjen hela dagen. Dock var mami och papi på landet, så jag höll lillbrorsan sällskap. Vi gick en härlig promenix i skogen med Tessan, Milda-Matilda var med mor och far och busade i snön uppe vid Tolken. När vi kom hem fixade vi varm chocklad och mackor, sen slängde vi på Mysteriet på Greveholm. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar den julkalendern! Vi körde ett maraton, jag är rätt bra på sådant, speltiden var över fyra timmar. Men kul, det var det.

Förresten blev jag grymt sugen på att spela spelen igen. Älskade dom spelen. Men jag tror inte att dom går att spela på min dator, inget funkar ju med Vista.


Sov så gott på er!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0