Dan före dan före...

Guess what? Jag är klar med julpyntandet! Eller ja, jag ska bara klä min gran också, men den får jag inte hem förrens ikväll. Så nu vet ni hur jag ska spendera min afton. Är nästan klar med alla julklappar, blir en sista tripp in till stan idag för att inhandla det sista.

Stor dag imorgon, min kära bror kommer ner. Har inte träffat honom sen i somras, och då inte särskilt mycket, så det ska bli riktigt kul!

Övrigt som har hänt då? Tilda blev überglad för sin nya pip-gris (a.k.a "Onk-onk") i lördags, och vi lekte i många timmar. Jag är klar med allt julbak. och höll på att förlora förståndet på kuppen när jag gjorde knäck och skulle hälla upp skiten i formar. DET GÅR JU INTE! Hursom, så blev både knäcken och fudgen ruskigt goda och lyckade. Jag har känsla för sånt här tror jag, inte alla som lyckas så bra första gången väl?

Och senaste nytt då, för en liten stund sedan satt jag med en hög papper i knät. Jag ser en svart, tjock tråd ligga på ena pappret och ska pilla bort den. Det visade sig att det inte var en bit tråd, utan en jävla larv! EN LARV!!! Kan ju säga som så, att alla papper ligger lite överallt i lägenheten just nu. Jag måste gå härifrån nu. Vågar inte vara kvar.


Hörs senare, ni ska få en bild på min gran!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hahah :) de är är lätt att hälla knäcken i formar ju :P Hahaha en larv.. jag hade fått panik :P

2008-12-22 @ 18:18:09
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Vad tror du att jag fick då?!?!! :O Sprang ju in i badrummet och gömde mig en liten stund :|

2008-12-22 @ 21:00:10
URL: http://roriita.blogg.se/
Postat av: Ninni

hahahaha

2008-12-22 @ 21:49:49
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0