Dagens bekännelse.

Jag har precis stått i duschen i lite drygt 80 minuter.
Detta är fel av flera anledningar:

1. Jag hatar att duscha.
2. Jag tycker inte om vatten.
3. Annars tar det bara 10 minuter?
4. Jag fryser så in-i-helvete när jag kommer ut.
5. Jag har inget annat att blogga om, säger vi...

Jag är en sån person som kastar mig in i duschen (förhoppningsvis hinner jag kasta av mig kläderna i farten), tvålar in mig fort som fan, sköljer av mig, virar in mig i världens största badlakan, kör ner fossingarna i fluffiga mystossor och sätter på mig dubbla morgonrockar. Sen sätter jag mig i ett hörn och tjurar i en kvart innan jag ids klä på mig.

Men idag har jag alltså stått i duschen i 80 minuter. Visserligen var proceduren när jag klev ur den samma, jag ser ut lite som en eskimå just nu, men jag har stått där inne i det varma vattnet i 80 jävla minuter. Jag kan tyvärr inte svara på varför, jag antar att jag är mobbad bara. Nu är det hursomhelst klart. Jag ska sitta invirad ett par minuter till innan jag klär på mig.


Sen ska jag köpa juleklappar >.<

Kommentarer
Postat av: Ninni

hahahahah:P du är cp:P

2008-12-03 @ 16:27:06
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Nej! Jag gillar heat, okej!

2008-12-03 @ 20:59:07
URL: http://roriita.blogg.se/
Postat av: Patrik

aktieägare i vattenverket eller? ;)

2008-12-04 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0