Busy day.

Idag är en sån där underbar dag när man har 1000 saker att göra, och knappast kommer att hinna med dom. Om 20 min åker jag hem till Issa en stund, sen ska jag kanske hem till mormor och morfar för att hjälpa dom med deras dator. Ska hinna kolla lite på julklappar hade jag tänkt också. Men det kan jag nog glömma.
Igårkväll ringde Emme, hon satt nere på min parkering. Så jag gick ner, vi satt och tjötade lite i hennes bil. Sen åkte vi till McD och jag fick en milkshake av henne. Tack! <3 Ikväll skulle hon nog svänga in igen, McD igen kanske? Blir jag som bjuder idag ;)

I promised you bilder på min adventljusstake, and here we go! Slänger in en bild på min söndagsfrukost också ;)

   

Ha en wunderbar dag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0