Cupcakes.

Jag älskar allt som har med cupcakes att göra. Jag älskar det så mycket så att jag suttit här en bra stund och surfat på cupcakesbilder. Nu är jag jättesugen bara för det. Så det får bli en tripp till mataffären för att inhandla det jag inte har hemma, sen ska här bakas!

Något som jag tycker är jättesött är cupcakestatueringar. Kanske blir att man gör en i framtiden, om jag kommer på något mer ställe bara. De ställen på min kropp som är kvar som jag kan tänka mig att tatuera, är redan reserverade för andra framtida tatueringar.
Här är iaf några söta jag hittade:



bilder från: flickr, Lucky Soul Tattoo & All things cupcake.

Jag gillar speciellt den sista bilden.
Good & evil cupcakes :)
Så sött, så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0