Man must dance.

På Ninnis begäran ska jag nu uppdatera min blogg för första gången på nästan en månad.

Mitt liv suger just nu, min laptop har kraschat och har jag förlorat allt på min C:disk vet jag inte vad jag tar mig till. Jag har bilder där som är helt oersättliga, upplevelser och händelser som aldrig kommer inträffa igen. Husdjur jag aldrig kan träffa igen, som inte lever. HELVETE!

Har bara ca 4 veckor kvar i skolan, sen kommer jag tillbaka till helvetet. Detvillsäga AF. Jippie. Som om jag inte vore deprimerad nog nu.


Några roliga ljusglimtar finns det dock för mina vänner som glädjer mig något enormt. Det planeras bröllop på ett håll, en liten bebis kommer snart på ett annat håll.

Jag glädjs med er, mina vänner :)
På fredag blir det Rockbaren! Som om det vore något nytt? :)

Kommentarer
Postat av: Ninni

<3 <3 <3 <3 <3

2009-11-24 @ 18:31:06
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0