Små, söta och vassa.

Igår var vi ju hemma hos Jenny, och vi satt alla och slogs om hennes kattungar. Fem små mirakel har hon. Jag kan ju säga som så att jag har rivsår överallt idag. Men det gör mig inget, är man så söt så får man rivas och bitas hur mycket man vill.

Idag har jag varit inne i stan och checkat lite. Bland annat blev det en tripp till Movieline. Dagens inköp: The Land Before Time I, The Land Before Time II och The Land Before Time III, Doomsday, The Green Mile, The Changeling, The Exorcism of Emily Rose, Creature och Raise the Titanic.

For a rainy day, ni vet...


Nu ska jag sova!
Natti, natti ^^

Kommentarer
Postat av: Patrik

haha, raise the Titanic har jag hemma,, är fan askass.... ;) se den och ge ett betyg om filmen :) //Pat

2009-01-09 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0