P3 Guld ikväll!

Ikväll är det P3 Guld galan, och min kära storebror är med, så missa inte! Klockan 21.00 på SVT1.

Igår sov jag hemma hos päronen. Åt paj till middag som jag och mamma hade gjort. Min blev så sjukt god! Bacon, rödlök och stark ost. Mamma gjorde sin på potatis, fetaost och svarta oliver. Men min paj alltså, jag skulle kunna döda för den!

Efter maten slöglodde vi på tv en stund, sen tog vi fram gotta och kollade på Robin Hood - Men in tights. Längesen jag skrattade så mycket. Eller nej, egentligen inte. Hittadet detta klippet på YouTube igår. Då skrattade jag så jag grät.


Sketkul!

Nu ska jag hem till päronen igen.
Taco-fest!


1 day to Iris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0