What happens on toa...

Jag drack en hel kanna mojitos igår. Själv.

Här nedan följer bildbevis på varför jag, Ninni och Tina inte bör dricka alkohol. Och detta är då posebilderna. Det finns värre bilder, tro mig... What happens on toa, stays on toa ;)

Här går det rätt lugnt till. Mi casa es su casa. Är du glad är jag glad. Fånga dagen, eller nån sån skit. Här börjar det gå utför. Och ja, det är en tampis Tina har i munnen.

Ja ni ser ju själva. Tror min kamera hade fått i sig lite för mycket också... Oh yeah! Vi har det bra, vi här bak i bilen...

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha, så det är det där ni gör när ni alltid ska gå hela gänget på toa samtidigt? ;)

Äntligen är frågan besvarad ;)

2008-10-27 @ 23:18:20
URL: http://www.sporthoj.com
Postat av: Josse

Hehe, nej vi gör värre saker. Men dom bilderna lägger jag inte upp här :P

2008-10-28 @ 08:53:27
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0