Storebror ser dig...

Okej, eftersom INGEN vill äta nachos med mig så får jag proppa i mig allt själv. Det enda problemet är att jag inte har något gott att dricka till :( Kul med vatten, liksom.


Sitter här och lyssnar på Nirvana. Och, ehh..., första lagret med fjädrar är nu klart på min mask. Så det lär dröja ett litet tag till innan ni får se den. Men hey, ni har ju fått se min lunch idag. Nöj er med det, tycker jag! (så jävla kräsna...)

Nu ska jag nog kolla på film. Finns ju för fan inget att se på tv. Men då måste jag bestämma film också. Gud, varför är mitt liv så svårt? Ahh! Kom precis på att jag inte berättat för er om den händelse som inträffade imorse och förändrade mitt liv! Eftersom jag var två steg bakom alla andra igår kväll glömde jag totalt bort DH. (Jag skyller förstås egentligen detta på mina vänner, jag anser att det är deras jobb att påminna mig.) Hur som, så "fixade" jag avsnittet på ett eller annat sätt, och satt således och kollade på detta imorse runt 10. Plötsligt ringer det på dörren. JävlahelvetevemvågarstöramigmittiDH?!?! tänker jag, och går argt till dörren och slänger upp denna. Utanför står... ja, jag vet inte vad det var för något. Människor tror jag, russinmänniskor, men man kan ju aldrig vara helt säker. Dom kom i alla fall från något kristet samfund och delade ut bibelgrejer. Nu är jag en sån typ som inte kan vara otrevlig mot människor, så jag log så glatt jag bara kunde, tog emot lappen och drämde igen dörren framför näsan på dom. Jag tackade förstås så hjärtligt innan.

Men nu till det viktigaste, vad ska jag göra med lappen jag fick? Jag vågar inte slänga den; Storebror ser dig...


Tacksam för hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0