Urscha, min nacke!

Äntligen har man då fått sig lite sovmorgon. Behövde jag faktiskt. Men satan-i-gatan vad ont jag har i min nacke! Kan inte ha legat i en särskilt bekväm pose i natt. Drömt en jävla massa wierda mardrömmar också. Om en milkshake innehållandes fiskpinnar och vitlök bland annat. GUD FÖRBJUDE! Sen drömde jag en seriös mardröm också, en sån som man vaknar skrikandes av. Jag vaknar skrikandes och med världens panikångest och cellskräck. Inte kul. Inte kul alls.

Idag ska jag in till stada och inköpa diverse julklappar hade jag tänkt. Ska även till KappAhl och skämma bort mig lite. Eller ja, mycket. Sen kommer Tina hem till mig en liten stund för att fika, och ikväll ska jag hem till Emme och kolla på Idol och dricka lite vin. Kanske något annat också, har inte planerat såpass ännu.


Nu blir det frukost!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Patrik

fan... fiskpinnar och vitlöks shake låter fan asgott ;) aioli eller vanlig vitlök? ;) //Pat

2008-11-28 @ 20:54:59
Postat av: Josse

Hahaha! Alltså, det var riven vitlök eller vad man ska säga. Såg ut som riven ingefära typ :P

2008-11-29 @ 18:24:48
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0