There's a brand new dance..

..but I don't know its name.

Jaha, här sitter man då. Ska upp och börja jobba lika tidigt imon också. Tolv timmar jobbade jag idag! Blir förhoppningsvis inte lika länge imon. Men butiken öppnar på torsdag så då måste ju såklart allt vara klart. Ska jobba då med. Men bara fem timmar. Jag ska bl.a. få blåsa upp ballonger. Har väl gjort tråkigare saker, tror jag. Kanske att jag skulle få jobba på fredag också. Men jag vill/kan egentligen inte. Har så mycket jag måste göra inne i stan. Ska köpa vinterskor, titta på någon fin partystass till nyår. Köpa julklappar. Kommer inte hinna med det annars.

Näe, nu tjötar jag för mycket! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0