Peach Melba und Marie-Antoinette.

Mamis tatuering blev skitfin den också!

Nu sitter jag här, nyss hemkommen, och försöker hitta en bra låt jag hörde tidigare. Den spelades på P3 Rockster. Tror att jag kanske kan ha hittat rätt låt, men jag vet inte säkert. Kan inte få tag på låten heller, och jag vill inte gärna köpa hem skivan om jag inte kan lyssna på den innan. Jag har lyckats hitta EN låt med dom på YouTube. Av det jag hört verkar dom rätt bra. Men ändå. Vill gärna veta om jag fått tag på rätt >.<

Idag köpte jag förresten en bok! En biografi om Marie-Antoinette. Haha, jag hann nästan läsa 150 sidor medans mami tatuerade sig. Jävligt intressant läsning faktiskt. Men jag tycker synd om henne. Skulle inte ha velat leva det livet. Hemsk barndom.

Nu såg jag förresten att skivan släpptes förra veckan. Så jag kanske ska lugna mig lite. Nu ska jag sätta mig framför TVn med lite Peach Melba glass. Have a wonderful evening!


Ciao! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0