På måndag!

Jaaa! Jaaaaaa! På måndag kommer min skiva! JAG LÄNGTAR SÅ!!! Och min film kommer också. Har beställt en ny Indy. Gillade inte den första jag köpte. Fanns inte så mycket extramaterial, så nu köpte jag den med två skivor istället. Me like extramaterial mucho!

Nu ska jag tillbaks till mitt lilla projekt på toan. Jag lägger upp bilder när jag är klar. För övrigt blir det bara en lugn lördag. Ska kolla på film och gotta mig ikväll, hade jag tänkt. Så jag måste och handla... Usch, så mycket att göra. Så lite tid. Någon som vill dela med sig av sin?


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vad är det egentligen du gör på toan? Bränner hemma eller? ;D eller kaklar du om? ;) //Pat

2008-11-15 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0