Kebabpizza!

Min rester från igår får bli dinner idag.
Såg för övrigt Saw 5 igår. Helt ok, men jag ville ha mera blod och gore. Mycket mera sånt till nästa gång, tack! Har jobbat idag också. Fick gå upp klockan åtta imorse, och det var inte direkt kul. Har nämligen sovit max tre timmar i natt. Detta beror på följande:

1. Mina grannar är störda i huvudet.
2. Mina grannar är störda i huvudet.
3. Mina grannar är störda i huvudet.

Så nu vet ni. Jag vet inte vad i helvete dom höll på med, men dom gapade och skrek och sjöng och spelade musik och möblerade om HELA JÄVLA NATTEN! Tror att dom gick och lade sig när jag gick upp. Tänkte att jag skulle ha fest imorgon då, när jag vet om att gubbjäveln ska upp fem nästa dag. Who's laughing now?
Ohh!
Har glömt berätta att jag ska och hälsa på min lilla bebis imorgon! Kameran kommer att följa med, och kommer att användas flitigt!


Nu blir det middag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Patrik

om inte jag minns fel så är väl PRO dina grannar,, de hade väl årsmöte med sina medlemmar ;D du får väl ansluta dig till PRO så får du vara med på nästa fest ;)

2008-11-30 @ 00:59:08
Postat av: Josse

Nej för fan, dom ligger på första plan. Jag bor på tredje, vettu :P

2008-11-30 @ 22:39:22
URL: http://roriita.blogg.se/
Postat av: Patrik

oooooh penthouse...:P

2008-11-30 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0