Jahopp.

Har suttit i nästan tre timma nu och lyssnat på P3 Rockster i hopp om att hitta rätt låt. Mycket riktigt hade jag gissat rätt tidigare. Så nu blir det till att beställa hem skivan.

Ehh, bara det att skivan inte finns hos Ginza ännu. Märkligt, eftersom den släpptes den 29e. Och dom har inte fått in den ännu? Sorry, men jag trodde realese innebar att skivan skulle börja säljas det datumet. Har jag missförstått detta? Innebär realese något helt annat? Orka vänta tills dom får in den + en massa frakt och skit. Då köper jag den hellre på MAXI. Det blir billigare i längden. Ska köpa Indy 4 där också. Och Sex-filmen. (Bli nu inte rädd igen, Nin!)


Nu ska jag nana! Sov så gott! xoxo

Kommentarer
Postat av: Ninni

haha=)

2008-11-06 @ 09:53:20
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Man vet ju aldrig med dig, sååå... 8)

2008-11-06 @ 17:24:01
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0