I'm 18 carat gold .

Morron! Härlig dag idag. Fint väder. Soligt & frostigt. Bästa kombinationen, enligt mig.

Nu sitter jag här och äter frukost. Gick ju ingen bra skit på TV igår, så jag slängde på en film till mina chips. Transformers blev det. Har inte sett den innan, trots att jag har haft filmen sen i våras. Tyckte faktiskt att den var grymt bra. Ångrar mig lite att jag inte såg den på bio, allt blir ju så mycket bättre med bioljud och grejjer.

Idag blir det nog en liten tripp in till stan. Movieline har dubbla poäng idag. Fast det bär mig lite emot att slänga bort mina pengar på filmer, när jag knappt har några. Men men. Har man ett beroende så har man. Ikväll vet jag inte vad som händer ännu. Vet inte ens om jag känner för att gå någonstans.


Jäjä, nu ska jag fixa mig! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0