Hurtbulle!

Morron, morron!
Jävla härligt väder ute idag, så nu ska jag ut på en promenix. Har inte bestämt vart än bara. Kanske går hem till päronen och tar en sväng med tjejerna. Who knows?

Framför allt känner jag för att springa, att börja jogga varje dag. Känner mig grymt peppad. Men problemet är att jag är en kvällsmänniska. Jag har alltid gillat att vara ute på kvällen när det är mörkt. Men eftersom det härjar en galen våldtäktsman i mina kvarter, så är det inte möjligt för mig att springa när det är mörkt ute. Och att springa mitt på dagen är för mig inte något alternativ. Gillar inte dagen.

Just nu är det ett helt jävla dagis nere på lekplatsen på min gård. Dom leker. Alla vet hur barn låter då? Bra. Jag hatar det! Kan ju fan inte koncentrera sig på något!


Hörs senare! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0