Ge mig den!

Bara så ni vet, i helgen kommer jag att vara onåbar. Lara is coming to town! Detta innebär naturligtvis att jag och Emme ska bunkra upp med diverse nödvändigheter på fredag. Som t.ex. dricka, godis, chips, dip, grönsaker (OBS! till dippen, naturligtvis!) och pizza. Ja, allt man kan behöva när man tänker sitta framför tv:n i typ två dygn. Men det är lugnt, jag inbillar mig nämligen att Lara tränar för mig också. Eller ja, faktum är att jag i princip tränar när vi spelar. Jag hoppar upp och ner i soffan i frustration hela tiden.

Hmm, själva meningen med detta inlägget var bara att tala om för alla jag känner att INTE ringa mig i helgen! Våga inte ringa och störa mitt i Lara-maratonet. Eller, alltså ni kan ju ringa om ni absolut måste. Men jag varnar er, ni gör det på egen risk. Chansen finns nämligen att ni kan bli döva på kuppen. Jag och Emme brukar nämligen låta rätt högt när vi spelar. Det är liksom våran grej.

Skulle bara säga det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0