Det är inte lätt.

Pratade precis med Emme, ang. imon naturlisch. Hon sa en jävligt smart sak; Det är fan inte lätt att vara intelligent. Hon har så rätt. Nyss, när jag lagade mat, la jag hela jävla handflatan på spisplattan. Jag hade nämligen satt på fel platta, och jag var ju naturligtvis tvungen att verkligen känna efter om plattan verkligen var så varm som den kändes. Det kändes. Huden är liksom alldeles torr och skrovlig där nu. Discusting!  >.<

I övrigt är jag jävligt upprörd just nu. Såg precis att jag fått fenröta i mitt akvarie. Det är så sjukt otajmat att jag skulle få det just nu. Har varken tid eller råd att medicinera hela karet, men jag är så illa tvungen. Så djuraffären går faktiskt före spel-köpet imorgon. Vill inte att mina små fishiesar ska lida.

Nu blir det Twix och Indy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0