A little green bag.

Strax ska jag gå och lägga mig. Kanske läser ur min bok ikväll? Knappast. Har väl en sisådär 100 sidor kvar, kanske. Håller på att läsa The Shining av Stephen King just nu. Den är sjukt bra och grymt spännande, kan knappt lägga ner boken när jag väl börjat läsa. Men jag hoppas på att läsa ut den lagom till helgen. Som en del av mitt projekt, om någon minns? Läsa alla hans klassiker och sen se filmatiseringarna och välja vem som gjort bästa jobbet? Hittills leder King stort med 3-0. Men denna gången kommer det bli mycket svårare. Jag älskar både boken och filmen, så hur väljer man?

Här bjussar jag på en liten godnattlåt!


Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0